Zakup i dostawa sprzętu biurowego na potrzeby funkcjonowania biura

Zapytanie ofertowe nr 1/2016
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Brama na Podlasie” z siedzibą w Wysokiem Mazowieckiem zaprasza do złożenia oferty cenowej na:
„Zakup i dostawę sprzętu biurowego na potrzeby funkcjonowania
biura Stowarzyszenia LGD „Brama na Podlasie"
I. Zamawiający
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Brama na Podlasie”
Mickiewicza 1a, 18 – 200 Wysokie Mazowieckie
adres biura i adres korespondencyjny: ul. Ludowa 15, 18 – 200 Wysokie Mazowieckie
tel. 86 275 25 92 w. 38 lub 39, 504 056 009
e-mail: Turn on Javascript!
II. Opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa sprzętu biurowego: 5 zestawów komputerowych, 1 szt. urządzenie wielofunkcyjne, 1 szt. projektora do biura Stowarzyszenia LGD „Brama na Podlasie”, ul. Ludowa 15, 18 – 200 Wysokie Mazowieckie
III. Szczegółowa specyfikacja zamówienia
Załącznik Nr 1a do zapytania – opis zestawu komputerowego
Załącznik Nr 1b do zapytania – opis urządzenia wielofunkcyjnego
Załącznik Nr 1c do zapytania – opis projektora
IV. Miejsce i termin składania ofert
- oferty można składać osobiście lub przesłać pocztą tradycyjną na adres biura Zamawiającego (ul. Ludowa 15, II piętro Urzędu Miasta w Wysokiem Mazowieckiem, pok. 21 lub 22) lub przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: Turn on Javascript! do 12 października 2016r. do godz. 15.00.;
- jako termin doręczenia obowiązuje data wpływu oferty do biura; oferty dostarczone po tym terminie nie będą rozpatrywane;
- oferty należy składać oddzielnie na poszczególne elementy zamówienia;
- formularz ofertowy stanowi Załącznik nr 2 do zapytania.
V. Wykluczenia z postępowania
Wyklucza się z udziału w postępowaniu podmioty oraz osoby powiązane z LGD kapitałowo lub osobowo w rozumieniu Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020
VI. Termin wykonania zamówienia
Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony do Biura Stowarzyszenia w terminie do 28.10.2016r.
VII. Kryteria wyboru oferty
100 % - najniższa cena brutto dla poszczególnych elementów zamówienia
VIII. Osoba do kontaktu
Monika Agnieszka Dzielnik – Asystent Biura
Tel.: 86 275 25 92 w. 38 lub 39, 504 056 009
Dodano: 04.10.2016