A A A Powiększ tekst
Mapa strony
LGD Brama na Podlasie

Zapytanie ofertowe na "Zakup i dostawę sprzętu biurowego na funkcjonowanie biura Stowarzyszenia LGD "Brama na Podlasie"

Zapytanie ofertowe na "Zakup i dostawę sprzętu biurowego na funkcjonowanie biura Stowarzyszenia LGD "Brama na Podlasie"
Zapytanie ofertowe nr 1/2017
 
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Brama na Podlasie” z siedzibą w Wysokiem Mazowieckiem zaprasza do złożenia oferty cenowej na:
„Zakup i dostawę sprzętu biurowego na potrzeby funkcjonowania biura Stowarzyszenia LGD „Brama na Podlasie"
 
I. Zamawiający
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Brama na Podlasie”
  1. Mickiewicza 1a, 18 – 200 Wysokie Mazowieckie
adres biura i adres korespondencyjny: ul. Ludowa 15, 18 – 200 Wysokie Mazowieckie
tel. 86 275 25 92 w. 38 lub 39,
e-mail: Turn on Javascript!
 
II. Opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa sprzętu biurowego: 1 niszczarka dokumentów z możliwością kruszenia płyt CD, 5 klawiatur bezprzewodowych z panelem numerycznym, 5 dysków zewnętrznych do biura Stowarzyszenia LGD „Brama na Podlasie”, ul. Ludowa 15, 18 – 200 Wysokie Mazowieckie.
 
III. Szczegółowa specyfikacja zamówienia
Załącznik Nr 1a do zapytania – opis niszczarki dokumentów,
Załącznik Nr 1b do zapytania – opis klawiatur bezprzewodowych,
Załącznik Nr 1c do zapytania – opis dysków zewnętrznych.
 
IV. Miejsce i termin składania ofert
  • oferty można składać osobiście lub przesłać pocztą tradycyjną na adres biura Zamawiającego (ul. Ludowa 15, II piętro Urzędu Miasta w Wysokiem Mazowieckiem, pok. 21 lub 22) lub przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: Turn on Javascript! do 19 kwietnia 2017r.;
  • jako termin doręczenia obowiązuje data wpływu oferty do biura; oferty dostarczone po tym terminie nie będą rozpatrywane;
  • formularz ofertowy stanowi Załącznik nr 2 do zapytania.
V. Wykluczenia z postępowania
Wyklucza się z udziału w postępowaniu podmioty oraz osoby powiązane z LGD kapitałowo lub osobowo w rozumieniu Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020
 
VI. Termin wykonania zamówienia
Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony do Biura Stowarzyszenia w terminie do 26.04.2017r.
 
VII. Kryteria wyboru oferty
70 % najniższa cena brutto dla poszczególnych elementów zamówienia.
30 % najdłuższy okres gwarancji  dla poszczególnych elementów zamówienia.
 
VIII. Osoba do kontaktu
Iwona Wiernicka

Tel.: 86 275 25 92 w. 38 lub 39.


Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "Brama na Podlasie" przedstawia protokół z postępowania o udzielnie zamówienia dotyczącego zakupu i dostawy sprzętu biurowego na potrzeby funkcjonowania biura Stowarzyszenia LGD „Brama na Podlasie"
 
Dodano: 21.04.2017

 

Dodano: 11.04.2017

PARTNERZY

Gmina Brańsk

Gmina Brańsk

Miasto Brańsk

Miasto Brańsk

Ciechanowiec

Ciechanowiec

Czyżew

Czyżew

Klukowo

Klukowo

Kołaki Kościelne

Kołaki Kościelne

Nowe Piekuty

Nowe Piekuty

Rudka

Rudka

Rutki

Rutki

Szepietowo

Szepietowo

Gmina Wysokie Mazowieckie

Gmina Wysokie Mazowieckie

Wysokie Mazowieckie

Wysokie Mazowieckie

Zambrów

Zambrów

Gmina Kulesze Kościelne

Gmina Kulesze Kościelne

POLECANE STRONY

Informacja o plikach cookies: Ta strona używa ciasteczek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce.
Stronę odwiedzono 1480 razy.
Hosting: pvi.pl