Zapytanie ofertowe na "Zakup i dostawę sprzętu biurowego na funkcjonowanie biura Stowarzyszenia LGD "Brama na Podlasie"

Zapytanie ofertowe nr 1/2017
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Brama na Podlasie” z siedzibą w Wysokiem Mazowieckiem zaprasza do złożenia oferty cenowej na:
„Zakup i dostawę sprzętu biurowego na potrzeby funkcjonowania biura Stowarzyszenia LGD „Brama na Podlasie"
I. Zamawiający
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Brama na Podlasie”
- Mickiewicza 1a, 18 – 200 Wysokie Mazowieckie
adres biura i adres korespondencyjny: ul. Ludowa 15, 18 – 200 Wysokie Mazowieckie
tel. 86 275 25 92 w. 38 lub 39,
e-mail: Turn on Javascript!
II. Opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa sprzętu biurowego: 1 niszczarka dokumentów z możliwością kruszenia płyt CD, 5 klawiatur bezprzewodowych z panelem numerycznym, 5 dysków zewnętrznych do biura Stowarzyszenia LGD „Brama na Podlasie”, ul. Ludowa 15, 18 – 200 Wysokie Mazowieckie.
III. Szczegółowa specyfikacja zamówienia
Załącznik Nr 1a do zapytania – opis niszczarki dokumentów,
Załącznik Nr 1b do zapytania – opis klawiatur bezprzewodowych,
Załącznik Nr 1c do zapytania – opis dysków zewnętrznych.
IV. Miejsce i termin składania ofert
- oferty można składać osobiście lub przesłać pocztą tradycyjną na adres biura Zamawiającego (ul. Ludowa 15, II piętro Urzędu Miasta w Wysokiem Mazowieckiem, pok. 21 lub 22) lub przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: Turn on Javascript! do 19 kwietnia 2017r.;
- jako termin doręczenia obowiązuje data wpływu oferty do biura; oferty dostarczone po tym terminie nie będą rozpatrywane;
- formularz ofertowy stanowi Załącznik nr 2 do zapytania.
V. Wykluczenia z postępowania
Wyklucza się z udziału w postępowaniu podmioty oraz osoby powiązane z LGD kapitałowo lub osobowo w rozumieniu Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020
VI. Termin wykonania zamówienia
Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony do Biura Stowarzyszenia w terminie do 26.04.2017r.
VII. Kryteria wyboru oferty
70 % najniższa cena brutto dla poszczególnych elementów zamówienia.
30 % najdłuższy okres gwarancji dla poszczególnych elementów zamówienia.
VIII. Osoba do kontaktu
Iwona Wiernicka
Tel.: 86 275 25 92 w. 38 lub 39.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "Brama na Podlasie" przedstawia protokół z postępowania o udzielnie zamówienia dotyczącego zakupu i dostawy sprzętu biurowego na potrzeby funkcjonowania biura Stowarzyszenia LGD „Brama na Podlasie"
Dodano: 21.04.2017
Dodano: 11.04.2017