Zapytanie ofertowe nr 3/2017 - skład graficzny, wydruk i dostawa folderu promocyjnego
Zapytanie ofertowe nr 3/2017
z dnia 20.10.2017 roku
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Brama na Podlasie” z siedzibą w Wysokiem Mazowieckiem zaprasza do złożenia oferty cenowej na:
„Skład graficzny, wydruk i dostawa
3 000 szt. folderu informacyjno -promocyjnego dot. produktów lokalnych ”
z dnia 20.10.2017 roku
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Brama na Podlasie” z siedzibą w Wysokiem Mazowieckiem zaprasza do złożenia oferty cenowej na:
„Skład graficzny, wydruk i dostawa
3 000 szt. folderu informacyjno -promocyjnego dot. produktów lokalnych ”
I. Zamawiający
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Brama na Podlasie”
Mickiewicza 1a, 18 – 200 Wysokie Mazowieckie
tel. 86 275 26 27 w. 413, 414 i 415 lub 504 056 009, e-mail: Turn on Javascript!
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Skład graficzny, wydruk i dostawa 3 000 szt. folderu informacyjno – promocyjnego dot. produktów lokalnych do biura Stowarzyszenia LGD „Brama na Podlasie”, ul. Mickiewicza 1A, 18 – 200 Wysokie Mazowieckie (wycena dla 2 formatów: A4 i B5).
Skład graficzny, wydruk i dostawa 3 000 szt. folderu informacyjno – promocyjnego dot. produktów lokalnych do biura Stowarzyszenia LGD „Brama na Podlasie”, ul. Mickiewicza 1A, 18 – 200 Wysokie Mazowieckie (wycena dla 2 formatów: A4 i B5).
III. Szczegółowa specyfikacja zamówienia
Załącznik Nr 1 do zapytania – folderu promocyjnego
IV. Miejsce i termin składania ofert
1) oferty można składać osobiście lub przesłać pocztą tradycyjną na adres biura Zamawiającego (ul. Mickiewicza 1a, II piętro Urzędu Gminy w Wysokiem Mazowieckiem) lub przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: Turn on Javascript!do 27 października 2017r.;
2) jako termin doręczenia obowiązuje data wpływu oferty do biura; oferty dostarczone po tym terminie nie będą rozpatrywane;
3) formularz ofertowy stanowi Załącznik nr 2 do zapytania.
Załącznik Nr 1 do zapytania – folderu promocyjnego
IV. Miejsce i termin składania ofert
1) oferty można składać osobiście lub przesłać pocztą tradycyjną na adres biura Zamawiającego (ul. Mickiewicza 1a, II piętro Urzędu Gminy w Wysokiem Mazowieckiem) lub przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: Turn on Javascript!do 27 października 2017r.;
2) jako termin doręczenia obowiązuje data wpływu oferty do biura; oferty dostarczone po tym terminie nie będą rozpatrywane;
3) formularz ofertowy stanowi Załącznik nr 2 do zapytania.
IV. Wykluczenia z postępowania
Wyklucza się z udziału w postępowaniu podmioty oraz osoby powiązane z LGD kapitałowo lub osobowo w rozumieniu Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020
Wyklucza się z udziału w postępowaniu podmioty oraz osoby powiązane z LGD kapitałowo lub osobowo w rozumieniu Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020
V. Termin wykonania zamówienia
Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony do Biura Stowarzyszenia w terminie do 08.12.2017r.
VII. Kryteria wyboru oferty
60 % - najniższa cena brutto dla zamówienia.
30 % - najkrótszy okres wykonania zamówienia
10% - liczba wykonanych publikacji w ciągu ostatnich 2 lat (nie starszych niż wykonanych od 2015 roku, bez wizytówek, pocztówek, kalendarzy i map)
Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony do Biura Stowarzyszenia w terminie do 08.12.2017r.
VII. Kryteria wyboru oferty
60 % - najniższa cena brutto dla zamówienia.
30 % - najkrótszy okres wykonania zamówienia
10% - liczba wykonanych publikacji w ciągu ostatnich 2 lat (nie starszych niż wykonanych od 2015 roku, bez wizytówek, pocztówek, kalendarzy i map)
VIII. Osoba do kontaktu
Monika Agnieszka Dzielnik – Asystent Biura
Tel.: 86 275 26 27 w. 413, 414 i 415 lub 504 056 009
Monika Agnieszka Dzielnik – Asystent Biura
Tel.: 86 275 26 27 w. 413, 414 i 415 lub 504 056 009
Dodano: 20.10.2017